Je organisatie
Heb je een klacht over een specifieke organisatie? Neem eerst rechtstreeks contact met hen op.
Een waardering is geen klacht. Wil je een klacht over een organisatie indienen, dan kan je hiervoor terecht via de onderstaande websites.
Heb je een klacht over een specifieke organisatie? Neem eerst rechtstreeks contact met hen op.
Heb je een klacht, feedback of melding over de diensten en organisaties voor jeugdhulp? Neem dan contact op met Opgroeipunt.
Heb je een klacht, feedback of melding over de diensten en organisaties voor kinderopvang? Neem dan contact op met Opgroeipunt.
Heb je een vraag of klacht over een woonzorgvoorziening, ouderenzorgvoorziening of thuiszorg? Neem dan contact op met de Woonzorglijn of de klachtendienst van het Departement Zorg.
Heb je een klacht over een organisatie van Zorg en ondersteuning van personen met een handicap? Neem dan contact op met de klachtendienst van het Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap (VAPH).
Ben je niet tevreden met het antwoord van de klachtenbehandelaar van de dienst waarover je een klacht hebt of krijg je geen (tijdig) antwoord op een klacht? Neem dan contact op met de Vlaamse Ombudsdienst.