Ons team toetst de ingezonden waarderingen aan de richtlijnen. De inzender bepaalt de inhoud van de waardering, maar we kunnen met de inzender overleggen over hoe hij/zij het best een waardering schrijft.

Peep Group 2

Betrouwbaar

We willen betrouwbaar zijn voor elke gebruiker. Daarom zijn we beschikbaar en werken we laagdrempelig en kwaliteitsvol.

Gebruiksvriendelijk

We streven naar een gebruiksvriendelijk platform waarbij iedereen de waardering gemakkelijk kan invullen en raadplegen.

Onafhankelijk

Een onafhankelijke projecthouder beheert het waarderingsplatform. De beheerder staat in voor de communicatie en zorgt ervoor dat de richtlijnen worden nageleefd. De beheerder volgt ook de ontwikkelingen van het platform op.

De piloot van het waarderingsplatform

Het waarderingsplatform zit momenteel in een pilootfase. Concreet wil dit zeggen dat enkel organisaties die zich vrijwillig kandidaat hebben gesteld opgenomen zijn in dit platform. 

 

Kan je jouw organisatie voor ouderenzorg, kinderopvang, jeugdhulp of personen met een handicap niet terugvinden op het platform? Meld het ons dan zeker zodat we hen opnieuw kunnen uitnodigen.

Meld het ons
Type=Schrijf Een Waardering

Een platform voor wie zorg en ondersteuning nodig heeft

Het waarderingsplatform geeft gebruikers en hun omgeving een publieke stem in de waardering van hun organisaties. Zo zorgen we voor meer transparantie en informatie over de zorg en ondersteuning. We willen positieve verhalen in de kijker plaatsen. Via meer interactie tussen de gebruikers en de organisaties stimuleren we kwaliteitsverbetering waar mogelijk.

Group 632958

Hoe werkt het?

Een onafhankelijke redactie gaat voor elke inzending na of de richtlijnen worden nageleefd. Zo garanderen ze dat er geen persoonsnamen worden vermeld, er respect is voor andere gebruikers en organisaties en er geen valse informatie wordt verspreid.

 

De redactie kan met de inzender overleggen om tot een inzending te komen die gepubliceerd kan worden.

Splits (2)

Welke info vind ik hier?

We benadrukken graag dat de waarderingen die je op het platform terugvindt subjectief zijn. Deze geven immers de persoonlijke ervaring weer van andere gebruikers van zorg en ondersteuning. 

 

Zoek je objectieve informatie over een voorziening, dan kan je deze terugvinden via de volgende pagina's:

Splits

Een waardering is geen klacht

Dit platform is bedoeld voor waarderingen, niet voor klachten. Een klacht dien je eerst in bij de organisatie zelf. Krijg je geen gepast antwoord, maak dan gebruik van de officiële klachtenlijnen van de sector.

Geef een klacht door
Splits (3)

Deel je ervaring. Zo help je anderen om de juiste zorg en ondersteuning op maat te vinden

Schrijf een waardering